Case study Multikino

Współpraca V​irtal.pl​ z M​ulitkinomedia.pl

Studium przypadku

MultikinoMedia

Opis:

Multikino Media sp. z o.o. to firma wyodrębniona w ramach struktury Grupy Multikino. Działalność spółki obejmuje sprzedaż reklam w kinach, sponsoringu i akcji specjalnych, dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Nasza współpraca trwa około półtora roku.

Oczekiwania klienta:

Większa widoczność marki w internecie i wzrost zainteresowania ofertą na reklamy w kinie.

Nasze działania

  • Katalogowanie
  • Posty na powiązanych tematycznie serwisach
  • Zamieszczanie loga Multikino media na stronach partnerskich
  • Indywidualnie dopasowana kampania Google AdWords

Rezultaty:

    • Wszystkie z pozycjonowanych fraz w TOP10:

multi-wyniki

  • Budowanie większej świadomości marki
  • Zwiększenie zainteresowania ofertą na reklamę w kinie